fjäll

imorgon bär det av till fjällen (gäddede) det ska bli roligt =D men jag måste erkänna att de skulle vara roligare om syrran kunde följa med, men hon fick förhinder...

- mamma, när åker vi hem från fjällen? för på påskafton ska jag vara servitör till halles 40-årsfest.
de roliga i detta var ju att självaste påskafton som vi skulle fira där uppe men nej, tydligen inte enligt henne...

jag måste bara tillägga att syrran har lärt mig lite roliga ''långskämt'' , de är så här att jag är ganska lång för min ålder, so is she så nu om nån har lite lust och skämta om min längd så har jag mitt försvar =)

harebra


image12
syster och jag några år sen =) syskonkärlek.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0