lista - musik

alla gillar musik =)

1. enrique iglesias - hero - satt och lyssnade på radion i min ensamhet och plötsligt dök denna vackra låt upp och den sitter fortfarande i mitt huvud
2. avril lavinge - girlfriend - ibland gillar jag pop, ibland lite rockigare musik, och ibland (som min syster kallar det) riktig musik, i detta fall, lite rockigare musik
3. christina aguilera - candyman - christina kan allt, såklart hon ska vara med på min lista!
4. hanson - i will come to you - Jag (L) vår låt, syrran!
5. hilary duff - between you and me - hilary, jag gillar hilary =) och jag gillar hennes nya album

image7
snygga hilary

Kommentarer
Postat av: soffan

Du har WAY MUCH BETTER TASTE IN MUSIC nu än vad du hade för ett år sedan! Åt helavetet med Hilary Puff och dom där hemska Hollywoodarna. *RYSER* Upp med Mando & Sahara!

2008-01-30 @ 23:23:32
URL: http://totalextas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0