feel like dancing in the moonlight

hi there... this can't be summer, väderet är sämst, har inge roligt alls.... jag trodde de skulle bli den bästa sommaren ever men jag tror jag kommer få mycket roligare efter jag fyllt år och liksom när vädret är sommrit...

SOMMARENS BÄSTA
STOCKHOLM
BERGA MED ELLEN
GATUFESTEN
SELÅNGER
KUSINERNA KOMMER UPP
SLÄKTTRÄFF
UMEÅ MED HEFFNERS

snälla, jag vill verkligen att sommaren 07 blir till den bästa! men, de är jag som väljer vad jag ska göra på dagarna, antingen, sitta och tråka vid datorn eller ut och ha kul? life's what YOU make it...

...men senast har allt varit piss, det har kännst som att jag velat gå under vid flera tillfällen... just nu säger jag bara,
sjumilakliv! liksom, låten är mina tankar, jag vill göra nåt sjukt, nåt specielt! men, life's what YOU make it...

enjoy the summer!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0