angry women walking down the street2

nu här jag så förstörd så jag är arg. amsterdam (min palarel klass) har FEM, FEM lektioner till att göra klart resebrochyren med TRE, TRE land.

jag sommnade halv tre =( vaknade halv sex och UTVILAD.... hur fan kan de har gått till? jag är så trött jämt så att tre timmar är nog för mig! =D

min ontställen:
fruktansvärt ont i halsen
svider som fan i ögonen
får panik för mina naglar är de äckligaste som någonsin funnits och de oklippta som nånsin funnits....
ont i huvudet
ont i magen

jag tycker så synd om mig själv =(

image53
jag, tilly och alex! tack för att ni finns era äckel =) ni finns alltid där...
btw, jag ser inte klok ut på den här bilden, men skite samme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0