i hope you like cake and eat it to

här sitter jag och tråkar med en viss systers snusdosa vid min sida och gruvar mig för att börja plugga....
pappsen min verker lite sur... min pappa som aldrig är sur =/ de kan vara för ögat... han har ju nån infektion...

anyway

jag vill skriva några rader till min bästa bästa vän!
ellen hintala
utan dig skulle jag inte finnas, i hela mitt liv har jag älskat dig utan vetat utan att du fanns, jag menar, de är en som dig som jag har väntat på! du är de bästa som finns, du får mig att må toppen!
innan du kom in i mitt liv hade jag en bästa vän, vi var oslagbara! och att du kunde sära på oss är otroligt!

jag älskar dig

image49
jag såg inte klok ut men bästa ellen är alltid lika snygg
 
alltid ellinor hintala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0