i'm a a bad bad BAD bloggare

uräskta att jag inte bloggar så mycket, men, jag har oxkså ett annat liv =D well well, idag har jag spelat match! vann med 4- mot ifk timrå! WIIIHO! meeeeen, måste erkänna att de har var inte den bästa matchen genom mitt fotbolls ''karriär'' =P måste tillägga att våra nya, snygga matchtröjor har kommit!!! dom är asa snygga!

thomas är en bra låsastspappa i fredags så sa han så här : ring mig efter skolan så åker vi ner på stan och hämtar viktroia också köper de där sims spelet ni ville ha också nån tröja eller ngt'' snällt va!? de där sims spelet vi ville ha var sims 2 året runt - skit kul är det! nu har vi ALLA exlemplar! vi har arbetsliv men de gick inte att installera =/ okej, inte ALLA..... men thomas är inte världens bästa pappa, utan världens bästa pappa är MIN riktiga pappa! han är bästa även om han inte ''sköter'' sig ibland =)
pappsen min <3

image41
simsnörd är jag!

Kommentarer
Postat av: Julia (:

åå den vill jag också haa :D

2007-05-19 @ 20:47:28
URL: http://jagkallasjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0