pluttamanda

igår skulle jag och amanda på bio men de fanns ingen bra film så vi sket i de! sen skulle vi till alnö men icke...
vi tillbringade hela kvällen på subway ist...
jag åt :
en hel subie, med rostbiff och extra mycket vitlöksås
två kakor, en chocklad och en smartis
en liten chips påse, chesse & onion
plus när vi kom hem så hade viktoria bänkat sig ner vid datorn och en chips påse i famnen, sen hamnade den chips påsen mellan amanda och mig =)
 så, nu vet ni vad jag åt

amanda och jag tittade på förortsungar igen.... de visade de sig att ikea grabben som jag tyckte var så söt är en tjej...

image37
de bästa, amanda och ellen <3333333333


Kommentarer
Postat av: sim

va skulel ni göra på alnö
? :I

2007-05-09 @ 08:38:19
Postat av: amanda

hahaha anna jag älskar dig:D<3

2007-05-18 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0