sum of 07

nu är det snart sommarlov! haha, enligt mig så är det inte ens vår ;) nej men, våren börjar när all snö är borta från slalom backen.... lite snö kvar man snart är det borta, men de är ändå bara några dagar kvar till skolan slutar! faaaaan vad skönt! berga, chilla med en glass i korsta! fyyy faán vad underbart!

sommarens höjdisar :

1. berga - ingen sommar utan berga
2. umeå - fotboll är det bästa som finns!
3. (kanske) svergie runt med en hussvagn där back - jag vet, jag vet, man blir trött efter några dagar i en husvagn men va fan man lever bara en gång och allt kan inte vara perfekt ;)
4. fylla år - tretton = FRITT FRAM , njaa, kanske inte ta i men nästan ;)

och massa småt som att umgås med vänner gör en sommar underbar !


image18
sommar är min absoluta favorit åstid (eller vår, för att då har man sånna otroliga vår känslor så då längtar man till sommaren som en tok! och de är lovely)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0