ta mig några meter här ifrån

HEJ.
idag har jag varit på skolan och varit trött som en gnu! jag vart tröttare på dagen... men problemet är att jag måste bort i från datorn och städa mitt rum... datorn är mitt liv, jag har helt seriöst inget liv, hos pappa är de DATA DATA DATA som gäller, finns inget annat och göra, jodå anna, de finns de allt, okej kanske lite nyta, kanske diska lite, städa lite, duscha, göra läxan och massa annat... men varför? varför datan? 

en förvaring innan du köper en dator:
kan vara beroende framkallande och är inte bar för din hälsa, skaffa inte en dator...

meeeeeeeeeen ibland är den väldigt bar att ha också =) så ska inte skylla på den så mkt...

nu ska jag försöka emot magnetkraften och städa mitt rum =)

hare gött

image54
ellen hintala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0