why i'm feelin like there's something i missed?

jag saknar min syster så grymt mycket, kom hem NU! jag vill inte att du är och räner i sunny beach =/
plus att min broris åker till cypern i natt.... =/ så då är det bara mamma, pappa och jag kvar i stan... surt.

tomorrow är det skola igen... faaaan.
jag vill inte jobba arslet av mig, jag vill ha det kvar... jag pallar inte stressen och massa shit.

åhhhh, jag skulle köpa en grej idag som jag bara kan köpa på ett visst ställe, också när jag kom ditt så var det stängt!!! och jag som hade cycklat upp för backar och genom halva sundsvall också var de stängt. ännu surare.

stacie orrico, rock my socks!

 summer..... GET BACK HERE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0