you're not the same girl i firts meet with the sad eyes, I decide to change that, i guess i change to much

VAD GÖR JAG FÖR FEL?! SNÄLLLLLLLLAAA GUD SLUTA PLÅGA MIG! ='((((
och du, din svikare hur fan står du ut med dig själv?!
thank god, att riktiga vänner finns!

jag känner mig så nere så nere jag är långt jävla nere...... fi fian vad sämst jag mår. kanske för att jag lyssnat på mika - happy ending för mkt? haha, va är de för fel på sundsvall???
JAG HATAR VISSA NU. nu säger jag bara inte hatar, utan det här är rikitgt hat, jag känner det. fy fan vad jag känner de.
att ni inte skäms, asså fy fan, haha, att ni inte skäms..... skrattretande för fan!
mando diao får ta mig från botten till toppen nu.

>ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0