headline

vem av dina kompisar

är bortskämdast? - fille tror jag 
har mest kläder? - vet inte, jag och mina vänner lånar allt av varndra men den som äger mest är nog fille
har mest tur i kärlek? - vet ej
har softast föräldrar? - ellen!
är bäst på att äta? - ellinor
skrattar mest? - emelie el
skulle du vilja byta liv med för en dag? - felicia, hon får allt hon ber om
har bäst musikstil? - stephani
är latast? - amanda mi

vem i din klass/grupp


är bäst på matte? - adam
är lärarnas favoriter? - adam
har snyggast klädstil? - vet inte alla av killarna ser likadana ut, av tjejerna.... haha NON
är töntigast? - säkert jag
skolkar mest? - jaaaag
är sjuk oftast? - jag

vem i din familj

är mamma/pappas favorit? - viktoria
är bortskämdast? - jag
lagar godast mat? - viktoria
har finast rum? - mamma
vem var /är bäst i skolan? - viktoria MVG i allt förutom matte b..........
tjänar/har mest pengar? - mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0