how we do it around my way

HEJ

som ni ser så har jag nu ändrat desingen lite här på bloggen,jag är inte klar än, så att ni vet!

igår hade vi prolympiad på våran skola, äh... de ska vara typ OS
haha hela skolan stod med sina fina plackat på ett led typ, sen så vår rektor några ord och slutade med :
LÅT SPELEN BÖRJA!
och då gick i ett verv runt balders, hahah nemen de var kul..
när det var slut åkte jag ner på stan med nora och jessica..
haha när vi kom ut från indiska så kom de två poliser med motorcycklar sen kom
as många häster med massa snubbar på,vi hade ingen aning om vad de var
men säkert ngn slags festlighet ;) sen åkte jag och mamma och hyrde film =D
aquamarine (som jag såg igår) och självfallet vänner....


så såg det ut när hästarna kom =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0