stupid shit, you're messing messing with it

 HEJ

nu har jag städat mitt och tänt ljus och grejer, länge sedan jag gjorde det faktiskt
men på sommarloven är jag ganska mesy av mig men de är därför att man behöver
inte hitta grejer lika mkt som på vardagarna(skoltiden) men nu är vanliga anna tillbaka,
den ordningsamma, rena och petiga anna. och tro mig, inget jag är stolt över, de är jobbigt!
jag går aldrig och lägger mig i ett stökigt rum, inte med smutsigt hår, och tar kol på mig!

anyway, nu ska jag titta på en prinsessan dagbok 2 som jag sett ett antal gånger
även läst, men men den är mysi och titta på =D haha

i may be back

/aj


THAT'S NOT MY NAME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0