i remeber in the when we first cashmore

god kväll

uscha, idag sätts mina första betyg....... jag mår dåligt, kommer få typ G eller IG i allt ''/ eller MVG kommer jag få i engelska då *stolt* hihihihihiihihihi,

åååh friday goood friday! jag ska snart downtown och hyra film sen hem och tjocka mig och watcha a goodie movie!

idag har jag köpt en kjol, en tröja och en till kjol... muahahaha i am a mean bitch, NON OFF THEM WAS CHRISTMASGIFTS SHIT SHIT men check this out, jag får mitt barnbidrag den tjogonde! då har jag hela fyra days på mig att shoppa klappar till barna! vilket partyplaner jag är....

nu ska jag inte skriva ngt mer, så byebye

bloggar mer sen, då kan jag även vissa bilder på mina nya kläder!!!!!!! wey


min plutt i sin ''ostjacka''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0