keep your ass out of my garden

Sötast: min rabito, svante
Älsklingsmat: pizza, helt klart pizza
Rädd för: att bo kvar i svergie när jag är typ 30, uscha!
Egenskaper: annit
Framtidplaner: flytta till annat land, JOBBA UPP BETYG
Favorit färg: vet inte
Älskar att: komma hem och inget som kallar typm kan bara slappa liksäm
Hatar att: gå i skolan
Saknar: mina tre musketörer, amanda, emelie och stephani
Gillar att: blogga............. snel hest
Det första på morgonen: gråta, mooooooooooooron neeeeeeeeej buhu
Sista på kvällen: snark
Daglig rutin: dra en jävel, cigg jävel asså
Favorit drink: jag dricker inte drinkar, whitetrash only drinks beers, got it?
Husdjur: SVANTE KANIN
Vill helst slippa:
läxor tack
Mest nöjd med: my beautiful hair
Vidrigaste: the fjortis sort, söndertuperat år och foundationränder osvosv
Finaste: ellen, min vänskap min smällen
Behöver just nu: lust att göra läxor
Tacksam för: min familj, ellen, min underbara lärare
Dansar till: YEAH DANCE TO EVERY LITTLE SOUND, me like dance

Kommentarer
Postat av: Moni

hehe, haft en bra dag? kramizz

2008-12-02 @ 15:40:57
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Vera

Hej, just nu ska jag göra en ny design till min blogg, jag undrade om du hade några tips eller ideer på hur den ska se ut =)???

2008-12-02 @ 20:03:10
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: fia

sv: jo men precis! folk är så naiva och tänker sig inte för, vil ha barn för "bebisar är söta"

2008-12-02 @ 22:39:19
URL: http://haveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0