make me chinga-linga-ling

hej fetton

gud så mkt jag ätit nu! en pizza, en choklad och lite chirre! ..och det är inte slut än!:O? aja..

vet ni? billigast och godast godis finns på lidl ingen protest liksom, så jag var ju där som varje fredag och skulle inhandla det vanliga, men så såg jag en fin halsduk ligga där och se mysi ut! ska jag skämas? nej hujeda mig! inte då. jag såg en snygg halsduk på lidl I'M NOT A SHAME! undar om jag ska köpa den, det är ju billigt på lidl........

oh no, nu börjar idol, jag tittar aldrig på det, men ändåååååååå det är sorgligt när mysiga höst-fredags-kväll-traditioner tar slut =') aja, vem hejer ni på?

JAG GILLAR ASIATEN, ALICE VA?

aja, see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0