nä nu noge

jag har ingen blogglust anymore............. kan det vara den nya desigen? kanske, aa, det är det! EFTER SKOLAN GÖR JAG EN NY =)=)=)

jag ska till skolan snart iaf, vi har sov morgon, TAAAAAAAAAACK GUD TAAAAAAAACK NILS! FIIIIIIIIIIINALY!
aa, typ så lät jag när jag vaknade och kände mig utvilad =') hehehehhehe, aja, kavrt över kommer mor min och skjutsar mig till skolan, där typ alla tjejer hatar mig, why liksom why? WHAAAAAAAAT HAVA I DONE TO DESERVE THIIIIIIS?!??!! buhu, ungefär så låter jag nu, medans jag står på min knän med händer ihopknutna!  typ ngt sånt.... nemen vf? serri, är jag så ful? nemen vet ni vad jag tror att det är.. jag är inte den som är så mkt för tjejgnabb och girls stuff jag kommer bättre överans med killar, så jag är ju med killar på skolan, men why hate me?='( aaaaaaaaaja
eller deras problem är kanske alla kort jag tar på dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0