press play testers

hejsan, ska nu lägga in ett videoklipp från en film jag har set, wir kinder von zahnhoff zoo, den utspelar sig på coola 70-talet i berlin, 70-talet tycker jag nästan var coolare än 60-talet, alla sprang runt och var höga, och david bowie where the man, okej, tillbaka anna tillbaka! jag såg denna film med min klass, när vi hade samhälle droger och shit, jag föll för den, jag ville vara en av dom, och jag erkänner lite skäms för att vilja vara en knarkar hora typ jag men åååh jag vill så leva på 60 eller 70-talet! kanske inte dö i överdos då, men leva i en storstad och ta risker! carpe diem typ.. men tillbaka anna tillbaka! faast det var nog inge mer nu

watch and do whatever yo want

gud jag är så djup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0