travis travis your sign is under your bed

var nyss ut och rökte, kom in nu i mitt mysiga rum! jag har möblerat om för jag har fått en ny säng! EN STOR SÅDAN! så där jag hade sängen tidigare fick inte min 1.80 säng plats så jag möblerade om lite och städade mitt rum för första gången på kanske fem månander, alltså jag har ju ordning, men dammigt och smutsig och bläigt har det varit i fem månader. jag tror det beror på att jag träffade ellen, hon är mesy, hon har gjort mig till en gris, anyway så nu kanman säga att ''anna-innan-ellen-jansson'' är back on track! nu är det rent och fräsht, har till och med tänt ljus! åh jag älskar det!

haha jag är inte gravid, jag har bara lagt på mig lite... MEN SÅNT SKA MIN INTE TÄNKA PÅ I MIN ÅLDER! visst man ska äta bra, men inte hålla på och tänka på vikten, livet är för kort för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0