worst evah

sämsta ''utsmygningen'' någonsin! precis när jag skulle gå ut, så kom mamma......

- vart ska du?
- gå och lägg dig mamma!


och samma sak typ flera ggr om...... sen när jag kom in så tappade jag en sko! det är så att jag tar av mig skorna och jackan i trapphuset sa att det inet ska låta så mycket, men jag tappade en sko, och när jag skulle låsa lät det sjukt mycket....... aja, mamma vet att jag röker och jag tror hon fattar att hon kan inte göra något åt det så live with it womaaan!

nu ska jag klippa naglarna så dom är frächa tills ikv! sen sova så gott!

senare när jag vaknar så önskar jag er en goder julafton! eftersom jag inet sovit ngt och klockan är över 00.00 är det fortfarande tisdag för mig




mina idoler, jag älskar pussycat dolls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0