and againg....

ÅRETS BÄSTA: sommaren med ellinor hintala
ÅRETS SÄMSTA: miste en vän  
ÅRETS ROLIGASTE: speedos
ÅRETS TRÅKIGASTE: pank året runt 
ÅRETS LÅT(ar): kan inte sätta fingret på nåra men är väl massa
ÅRETS SVENSKA BAND: mando diao och sahara hotnights
ÅRETS ARTIST: miss li
ÅRETS KONSERT:  -
ÅRETS LÅTTEXT: nobody wanna see us toghter but it dont matter....
ÅRETS TV-PROGRAM: desparate houseweis
ÅRETS FILM: bee movie
ÅRETS MINNE: mååååångaaaaaaaa med ellen
ÅRETS SNYGGINGAR: oouuuuuuffffffff
ÅRETS GODIS: brixx
ÅRETS MATRÄTT: chips
ÅRETS LEK: ingen lek i år nej
ÅRETS HÖGTID: min födelsedag
ÅRETS BOK: skriet från vildmarken
ÅRETS RESA: inegn resa i år bara sthlm och shit
ÅRETS VÄNNER: ellen amanda elina stephani emelie
ÅRETS KATASTROF: inget som jag vill skriva
ÅRETS SKOLÄMNE: religion
ÅRETS SÄMSTA LÄRARE: irja lundebrg
ÅRETS BÄSTA LÄRARE: nina widenberg och gerd persson
ÅRETS ÖNSKAN: jaaaa, inget jag vill säga, men kan säga att ingen uppfyllelse iaf
ÅRETS LÖFTE(n): samma som förra förmodligen, wish me luck

Kommentarer
Postat av: soffan

WHEEEY :D mina frågor sprider sig ;D

2008-01-30 @ 23:20:06
URL: http://totalextas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0