mina sista timmar på denna vecka

hejsan, idag har jag tränat , de var skit jobbigt(fys), så nu sitter jag är med världens jävla träningsverk.. meeeeen allt chips och godis från helgen kanske försvann?=P

well well

mina naglar ser inte kloka ut och måste fixa dom för annars mår jag lite små dåligt... man har ju händerna framför sig liksom hela tiden och om de inte ser bra ut blir man ju lite deprimerad eller som jag irrriterad....

såååå mina sista timmar blir lite nagelfixeri och lite änglasång : mando diaos album ode to ochrasy =D weeey


mavala 52 toulouse blire tonight =))


ode to ochrasy - sssså underbart

puss & kram

annaaa =)

Kommentarer
Postat av: soffan

håller med dig där om änglasång hörru. ;) /soffipropp

2008-01-26 @ 13:26:33
URL: http://totalextas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0