my day so far

gokväll, jag har så jäääävla ont i min mage, vette fan vad de är, usch så jävla ont =/

idag har jag varit på skolan som vanligt, svenska/so och idrott har varit dagens ämne... efter skolan gick jag och elina till emelie och sedan åkte vi till nordic där var vi med stephani sofia sen kom mandi också =) nu sitter jag här med magont och nudlar....

vi är lediga imorgon! wiiiiiii!


god morgon tröttannaa


elina på balders - idrott


tråkigt på balle


neger och vitlök - på väg till mumeli


sötemelie - hos emelie


nordic


nordic


Kommentarer
Postat av: elina

haha, nannis, du är ingen vitlök=P mysmys hade vi ialafall hela kvällen :)

2008-01-21 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0