there's gotta be more to life

hej

i tisdags var jag ledig, då åkte jag till ellen och sov där,vi åkte skrillor på ellens lilla gräsmatta som hade förvandlats till is, ellen som är konståkare gick de jävligt bra för plus att vi hade bara en skidsko var... men för mig därimot gick de inte så vidare. morgonen där på kom jag en timme sent till skolan, vi försov oss, inte fullt så lyckat. sen hade jag spec idrott, jodu blev de denna gång och fyvåle sägre jag bara, idag vare skola som vanligt. imorgon skola och träning sen ingen anaing vad som händer...

pics.


här ramlade jag ett antal gånger

 
haha, snygg ellen


anna banana, paus där, alldaglig dos

byeee

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Om du har fantasi så kan du gissa bilden i min blogg! INGEN har hittils lyckats komma med det rätta svaret :)

2008-01-24 @ 23:19:51
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0