let us see what you can bring

jag tror jag kör till på en sån här blondinbella lista!

hmmm..

1. Jag är okysst
2. Jag tycker jag är cool
3. Jag älskar Geisha
4. Jag tycker Kenza är perfekt, inga bristor, inga alls!
5. Jag hatar min barndomskompis
6. Jag kan äta vad jag vill utan att gå upp i vikt
7. Jag tar kort på mig själv typ jämnt, men aldrig när ng annan ser
8. Det ända jag är nöjd över på min kropp är min långa överkropp, långa ben och mitt hår
9. Jag vill bli vig
10.  Jag vill bli medlem i PCD
11. Jag älskar att sjunga
12. Min pappa är 53 år
13. Jag skäms jätte mycket över min pappa
14. Jag är jätte duktig på att ljuga, inte så att jag ljuger ofta, men folk tror mig när jag ljuger
15. Jag älskar uppmärksamhet
16. Jag är avundsjuk på min bästa kompis ibland
17. Jag älskar att gå på stan ensam
18. Jag är jätte dålig i skolan
19. Jag vill bo i Stockholm
20. Mina föräldrar är skild
21. Det är jag glad över
22. Jag var jätte sportnörd när jag var liten, tränade med killar när jag gick i friidrott
23. Jag trodde på Gud när jag var liten
24. Jag har MVG i enelska
25. IG i matte
26. Jag älskar att vara ensam
27. Jag dagdrömmer
29. Jag lever efter ett hemligt motto.
30. Jag fattar inte krig
31. Jag röker
32. Jag hatar tjejgnabb
33. Jag är faktiskt lite maskulin av mig
34. Jag tycker folk som skryter är coola
35. Jag är blyg
36. Jag har jätte dåligt självfortroende, skolmässigt
37. Jag hatar grupparbeten i skolan
38. Jag ser inte mig själv som en fjortis
39. Jag älskar folk som är annurlonda
40. Jag tycker att Johnny Knoxwille är snyggast i hela världen
41. Jag hatar att titta på fotboll
42. Jag ser upp till min syster
43. Därför att jag djurgårdare och gillar bander Mando Diao
44. Den roligaste jag någonsin träffat är en i min klass. Roligare än kända komiker, svär.
45. Jag lyssnar aldrig på ballader
46. Min kanin är lite av en transvestit
47. Jag vill gå om lågstadiet.
48. Jag gruvar mig som fan inför gymnasiet
49. Jag vill börja dansa
50. Jag är klar med ''blondinbella-listan''!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0