the loneliness calls

jag är ensam hemma, två kväller i raden......... mysit.

idag på skolan hade vi först spanska, de var helt sjukt vad trött jag var!! jag brukar jämnt vara grymt trött när jag åker till skolan, sen på skolan är jag pigg, jag kunde inte jobba! så himla trött, kändes som jag hade sprutat in botox i kinderna påme. jaja, sen hade vi spec idrott, gymnastik på birstahov, det är sjukt roligt. måste bara säga en sak.. JAG HATAR TJEJER! de tjejer som jag umgås med på speciallidrotten är jessica, natta och nora. nora och jessica tjafsar.......................... och som ni vet står ju jag i köket denna vecka. natta och nora kom till mig i köket och sa att vi måste gå nu för att bussen går om en halvtimme. jaja sa jag, när dom försvann en bit bort, kom jessica, anna kan jag vara med dig till och i och efter idrotten? ääääääääh ja.. tänkte jag, och sa att nora och natta tog för givet att dom skulle gå med mig.. men jag tänkte då att aha, natta och nora har ju varandra... så jag går väl med jessica, jag visste inte hur jag skulle säga det till dom för att ni vet ju hur tjejer är, men jag tog tjuren vid hornen och sa till nora, jag ska gå med jessica, gå med natta till bussen du, suck...... nora gav mig te bitch blick and left, killar dom kan gör ngt sånt är utan blickar och utan amen guuuuuuud vad taskigt jag ska aaaaaaaaaldrig mer prata med dig.. fattar ni vad jag menar?


annabanana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0