we are back with the banana

ohno, klockan är ett! vill sova mer än vad jag gör! aja, mitt fel så får bara skylla mig själv. vet ni en sak? imorgon ska jag på skolan först (ofc) sen ska jag hem, då ska jag ringa min far ska vi ut och äta någonstans! sen ska jag hem och städa mitt rum, sen dra på någon film, sen sova! vakna kanske 10 eller 11, äta en bra frulle, sen åka och träna på pappas jobb gym! sen ska jag väl bara softä, that's right! i'm going fresh banana


haha, kanske slipper såna dära finnar i centrum av nyllet

måste bara säga att den där bilden är inte seriös, jag ellen och filly var på ögat och testade massa brillor, och jag ska(såklart) vara värst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0