go to hell

hej, jag hatar min sv/so lärare, vi har en almenacka som vi ska ha med oss på frdagen och fylla i kommanda vecka (asså några speciella händelsser) kommande vecka, och den ska åter på måndagen med underskrivt från nåt päron, JAG HAR JÄMNT HAFT MD MIG  DEN MEN UTAN UNDERSKRIVT TVÅ GÅNGER!!?!?! idag ringde nina hem till min pappa och sa att jag glömmer den för ofta! CP

tror jag ska bli sosse och bli anti friskolor! HATAR DESSE JÄVLA SKYHÖGA KRAV!

får jag klanka ner på en viss folkgrupp i samhället? ja, nej? whatever! JAG HATAR DOM ÄNDÅ, nämnligen fjortisar!
logga in och ut typ hundrasjuttio gånger från msn! ha tupperat år, foundation på läpparna och en tunika fårn gina!
yeah, der har vi den, the real biatch, + foundation ränder och allmän bitch, yeah nuså

HAT MOT ER BLÄIGA MONSTER!


yeah yeah yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0