just fuck them all

HEJJE

idag hade jag spanskaprov! JAG SOM SÄMPADE MED DET SÅ TÄRT IGÅR KVÄLL! jag tränade på fel sak... sååå typsikt mig! sen hade jag specialidrott, jag har prova på och fick testa frisbeygolf denna gång, det sög, mina skor blev bruna av all fucking jävla lera, specialidrotten spenderade jag med en tjej från sjuan =)

hon och jag gick en snabbis på stan efter skolan, det är nämnligen så att hon har peruk mår dåligt över det, jag sa till henne att hon inte ska bry sig om vad fok säger och babblade på! man såg att hon verkligen tog åt sig =') aja, vi skulle gå på toa, då paratde vi om det, då frågade hon om jag ville se, men ska inte ljuga så jag sa att jag ville men jag vill inte om inte du vill. då instisterade hon och tog av sig den och visade mig, hon sa att det var speciellt tillälle, hon tycker inte om att vissa folk, men tydligen hade hon fått förtroende för mig, jag kände mig så snäll och hoppas jag har fått henne att bytt uppfattning om det där. det var licksom inget farligt, hennes hårväxer bara inte, och det är inget man ska skämas över. jag menar jag har fett mkt hår på mina armar, bara ngt man föds med, inget fel med det!

aja ska läsa nu =) 

HADE!


Kommentarer
Postat av: erika fröjd

vadårå vad hände? :)

2008-10-08 @ 18:24:38
URL: http://erikajenice.blogg.se/
Postat av: soffan

då tycker jag att du ska sluta röka. det är inte coolt när man går i... åttan..? eller nian heller för den delen. slöseri med pengar, dålig hygien och dålig andedräkt. PLUS att man får gula tänder. du är så duktig annars, kör hårt på saker som betyder nått istället, gullet. (ingen vill kyssa en askkopp dessutom, tro mig :P)

puss puss sötnos, ta hand om dig

2008-10-08 @ 19:48:22
URL: http://totalextas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0