lemme lemme be your cindah cindah rellah rellah

nu är jag trött och ska sova sött =) (oja sinne för rimm har jag nog)

sov gött era ryggradslösa jävlar

elleh!!! VET NI?! jag ångrade mig, ska lägga ut lite bilder somär lite smått intressanta =D
kul...ha?


förjävla gött


ett schäxigt armband jag fått av min kusse när hon besökte new york

'
annisen åker bowt


annisen skulle ta kort från bowten, se hur de BLEV, freaky


brutter från min klass, snälla är de


min gympalärares bak, yummy


hahahaha, johanna och becca fick de lite käpigt på seglingen... höhö


men jag hade det inte heller så lätt ''/ MEN, vem hade trott ngt annat?


yeah, this is ellens kisse tudor, han e cool. MIN FAVVO


min stad, SUNDSVALL, vacker på vintern må jag säga




och nu såhär i efterhand så skulle jag ha gjort bilderna såhär mindre...
MEN! KÄFT

soooooooooooov så fuckat jävla skönt


Kommentarer
Postat av: Anders

Jag vill att du kontaktar mig, omgående angående bilden och kommentaren.

2009-01-08 @ 10:08:42
Postat av: Anders

Jag vill att du kontaktar mig omgående om bilden och texten.

2009-01-08 @ 10:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0