son of a amigo

,less på spanska kan jag lova! skiter i den nu och ska berätta vad jag gjort idag ist =)

när jag kom till skolan träffade jag amanda och fia i matsalen, där inne fick jag skrattanfall! stackars dom som satt med oss. haha, vi satt med nåra sjuor, det var fullt överallt så jag ba: MEN SLÅ ER NER! kommer jag inte passa som kamratstödjare? ;) aja, mitt skattanfall berode på att jag kom lite fel när jag skulle gå till matisen, haha, pallar inte dra upp det nu!

sen hade vi matte/no, våran riktiga matte matte/no utbildar sig nu till lärare, haha, så vi ahde stefan instead, han e cool. aja, sen slutade vi för daaan...

då drog jag, jessica, nora och elin ner på stan och va allmänt fjortisar (ne skämta jag är ingen fjortis) där träffade jag även steph! DET VAR FETT KUL!  sen fick jag ett tråkigt sms från pappa,han skrev att famor låg på sjukhuset, men det var ingen allvarligt, men hon låg inne iaf.

efter sjukan, åkte jag och pappa och åt på nya donken i birsta sen åkte vi ner på birsta city och jag fick en ny kofta och pappa köpte en ny skjorta, pappa ba, jag vill ha nått som sticker ut, inte ngt vanligt va, utan nåt som sprider glädje va...
är inte det typsikt min pappa så vad är det? aja sen åkte jag hem och slaggade ett tag vaknade 22, duschade, pluggade, bloggar!

BILDER LIKSOM VA


stefän


söt =')


hahahahahaha, vf så fuuuuuuuuuul? jag döööööööör av garv


gott yeah


nu koftisch

MEN DRA ME VAD SENT!

GODNATT NU <33


Kommentarer
Postat av: viktoria

hahahaha! Pappa.. Han förnekar inte sig själv han eller!

2008-10-08 @ 01:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0