the way they hide my hpis

oh satan i fan.

jag vill kunna typ flera språk! tänk vad kul, jag menar, svenska kan jag, engelska kan jag, spanska går jag i, men suger i det! oh, för när jag blir stor vill jag resa mycket! jag skiter i mina betyg eller ne, hysade ska jag ju ha så jag får penar till det jag vill göra, alltså resa jorden runt och grejer! jag vill bli bartender  i USA!!! TÄNK VAD SKOJ!


lev som ni vill, lev inte upp till massa krav. JUST GO FOT IT


hey! hade tänkt och bygga upp ett självförtroende! vill ni vara med?
okej! palla bry sig nu, vi börjar med att drömma om en snygging
som bli värsta smartisen, typ nån uppfinnare! sen när vi vaknar låtsas
vi att vi är den personen! wey, grymt. fast aa, ne, men, äh, aha, ne men,
aja, vi gör såhär ist! titta på dig i spegeln och säg : wow! kolla in henne/han,
sen så gör vi mittbena och slick och säger : wow värsta coola smartisen =)

SOV GOTT MINA FÅ UNDERBARA LÄSARE (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0