keep it cool keep it high

HELL YEAH  matteprov imorgon ffs, sjukt ju..... matte prov andra arbetsdagen
ne snart jvlar lägger jag ner alltihopa



skolan idag var skön, en arbetsdag men ändå skön... kors i taket
men de var kul på lektionerna, och de ska de ju vara, annars blire inge bra

efter skolan så gick jag ner på staden och mötte min extremt snygga far,
haha, jag fick ett par nya löpardojjer och 250 kr, glad blev jag!
imorogon ska de bli cigg för faaaaaan! MUMMMMMMMS

sen åkte jag hem och bytte om och for till träningen, de var jobbigt att träna för att jag har apa ont i mitt knä, så jagfick stå över lite då sprang jag ist. typ fem varv runt plan! HUR JÄVLA JOBBIGT ÄR INTE DET?!
sen strechade jag, då sa jag till min tränare nu har jag sprunge och strechat som en apa, då säger kenneth : bra, nu ska du springa och strecha som en elefant. vem om inte kenneth säger så?

aja, ska jobba lite math nu =D

I'LL BE BACK!

/aj


jag hade tråkigt på skolan så jag gick ner på toaletterna och tog lite kort på mig själv =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0