put your ass on the floor, like me

HEJSAN SVEJSAN!

ellen ligger och sover i mammas rum brevid viktorias rum som då jag befinner mig i...  faktiskt.

idag har jag varit på skolan som vanligt och haft tre och en halv timmes svenska lektion (y) sen idrott i två timmar, efter skolan åkte jag och ellen hem då gick vi ner till pizzan, och gick efter det till hemköp sen har vi bara slapppat.


spjutkastning, satsar stenhårt


tjejorna i min klass hatar mig...


hahahha, ellens byrå, de var så skoj (tyckte jag med min braa humor) anyway jag sov ju hos ellen i förgår då lättade jag efter ett par örhängen, och hittade dom inte, tillslut sa jag : VART ÄR DOM!? också ellen : men åh, i den där lila byrån, hahahahahaha, den där byrån var så jävla liten och såg så himla verklig ut (förutom storleken då) men den bara stog är och såg glad ut, den var söt och det var kulit =D

/aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0