tråkigt i en kvadrat..

..och 'testet' var lockande


alla sundsvallsbor ska göra den !

1, var i sundsvall bor du ? - korsta
2, trivs du där ? - jovars
3, stan eller birsta ? - berå på, fashionistan som jag är lockas jag till alla secong handisar i stan, så stan, men birsta är soft det med
4, har du ett par sundsvallsbyxor ? - va? vad är det?
5, vilken färg har du ? - på?
6, vilken buss åker du oftast ? - 1:an
7, brukar du vara på navet ? -  när jag kliver ut bussen, vistas jag där vilket är rätt så often men hänger inte där.
8, brukar du gå på polar ? - en gång aldrig mer
9, mysack ? - nej har aldrig vart där nej
10, har du bott i sundsvall hela ditt liv ? - jomen visst vettu
11, vill du bo kvar i sundsvall hela livet ? -  nej fy och fan
12, bästa glasstället ? - marias tobak och blommor tror jag att det heter
13, bästa fikastället ? - lilla charm när dom har ''eftermiddgas buffe'' oh fy fan där går man aldrig ut molocken ellä
14. subway eller donken ? non
15, ska du på gatufesten ? - you bet
16, selånger marknad då ? - hm njaa kanske
17, har du skolkatalogen ? - men visst
18, vart är du på helgerna ? -  i min säng med chips och godis, och vänner så klart(tv-serien)
19, är sundsvall en bra stad ? - ska inte klaga, växer ju gör den
20, fick jag med allt om sundsvall ? - fråga meh

det var kul iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0